* Thats hot and not!


Träffa nya kompisar .. tex. rebecca mfl. ! ♥
Vänner som bryr sej om en alltid !
Mitt hår.. det har blivit jätte långt !
Söta killar som ej är idioter ! *****
Vara uppe sent !
Jag är rik engeltigen , hahahaa !
Få skjuts av kompisar .. mkt roligare !
Feeeeeesta !!! (yy'
Spotify .
Öa ! ♥ (örkelljunga)
Stark mat! :o
Potatismos .. haha ! älskar det :D


Folk som ljuger !!
Idioter som man har som vänner, som med tiden man märker att dom är
             inget att ha!
Killkompisar som tror dom vet allt för de hört en sak!
Folk som anklagar en för ngt man ej gjort !
Folk som tror att dom känner mej fast ej gör det !!
Folk som säger att vi varit på G t sina kompisar fast vi ej varit de! tex:
            PATRIK ERIKSSON! haha
Folk som säger att jag är ful, fast jag är snygg ;) & dom själva ser ut
            som ett missfoster!

Feta peroner !
Folk som tror att dom är farliga & egentligen ej är det !
Folk som är skvallerfittor! som ej kan lösa sina egna problem utan
             blandar in sina kompisar ist!
Fega personer som borde få så mkt stryk !
Att man ej får slå någon !
Vädret idag! cp regn !
Sommarlovet är snart slut !
Mitt ljud .. funkar fan fortf. nt ! pappa vill ej hjälpa mej ;(
Förhållande ..
Folk som säger att jag sminkar mej mkt fast jag ej gör det! BARA FÖR
            JAG ÄR SNYGG & NT NI ! HAHAHA.
Folk som sagt att jag använder mkt brunkräm fast jag ej använder det!
            haha!!
Jobbigt folk !
Fula människor !


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt :*

2010-08-08 @ 18:21:15
Postat av: jah

har parfymen på bilden (den som ser ut som är hårsprayburk)

2010-08-26 @ 14:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0