* Till alla tjejer där ute

I hela mitt liv har jag alltid haft tjejer som pratar illa om mej. Det spelar ingen roll hur snäll jag är. Jag har & kommer alltid att ha fega tjejer som säger elaka saker om mej. Jag själv är ingen som snackar skit. Jag fattar ej vad själva vitsen är i det. Men just nu är jag så himla ledsen över allt jag får höra om mej. Jag är verkligen helt nere. Visst man ska ej ta åt sej, får höra det från alla. Jag brukar ej bry mig och bara ignoera allt, eftersom jag vet att det bara handlar om avundsjuka. Men just nu är det så jävla mycket. Jag orkar inte mer. Jag förstår inte varför jag ska få ta så jävla mycket skit när jag ej gör något elakt tillbaka. Jag känner själv hur jag börjar förändras. Jag börjar bli som er, jag börjar tappa all den styrka jag har. Men jag ska kämpa för att hitta tillbaka till mej själv. Jag vill ej bli som er, vill nt va den som säger elaka saker om andra. Det är nt sån jag är. Jag tror ej folk fattar hur jobbigt vissa tjejer har det just nu i livet. Jag vet att jag nt är ensam om detta. Men jag kan säga att jag har lidit av tjejer som pratar illa om mej sen jag var riktigt liten & det hänger fortfarande i sej. Men har jag gjort något för att förtjäna det? NEJ! Jag har alltid varit så jävla snäll mot alla, för snäll. Jag har aldrig varit elak mot någon. Jag skulle få så dåligt samvete om jag skulle säga något elakt om någon annan. Visst finns det personer jag verkligen nt tycker om, sånna som har sagt något olämpligt om mej, men då brukar jag bara tänka elaka ord inom mej, men aldrig yttra mej om det. För vem fan bryr sej egentligen? Det är därför jag endast umgås med sånna som fungerar & tänker som mej, som ej snackar så jävla mycket skit. Vad är det roliga i det ens? Det är väl mycket roligare att snacka om vettiga saker om livet. Jag vågar nt lära känna andra längre pågrund av att jag vet att det är minst 90 procent chans att den personen kommer snacka skit om mej. Jag har alltid tyckt det har varit roligt att lära känna andra. Men jag vill inte det längre för jag orkar ej med att höra allt om mej. Grejen är den att det egentligen nt finns något elakt att säga om mej. För som jag har sagt, jag är nt elak mot någon. Jag är ingen såkallad bitch som folk tror. Herregud ne, det är jag verkligen nt! Folk har så otroligt mycket fördomar. Fyfan..tycker alla kan ta in denna texten & tänka sej för. Jag vet att det finns många som känner som mej, som håller med om denna texten. Och jag vet att det finns tjejer som kommer känna igen sej, sånna som kommer ta åt sej av detta. Hoppas ni ändrar på er, för det finns ingen som gillar elaka människor! Det hemska är också att jag är som jag är, jag ler mot alla är snäll m.m. Sen får man reda på att de har sagt något om en. Nu tänker jag fan i mej inte vara snäll mot er. Kommer nt vara elak, men kommer bara ignoera er. Ni förtjänar nt min uppmärksamhet! Inte ett dugg. Allt ont man gör & säger om en annan människa, då gör man sej själv illa, det slår tillbaka på en själv. Man blir aldrig lycklig som människa när man trycker ner andra. Detta kan ingen neka till!


fick bli en bild på mej & andre janesson! :) du är en sjukt bra person!♥


Kommentarer
Postat av: hanna

<3

2010-08-20 @ 00:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0