* Visste du detta om mej?


 Jag började festa för mitt x 'tvinga' mej t de ! efter det älska jag det, när
           jag ej blev tvingad t det mer!
 Jag tror att jag kmr bli tjock nu när jag har slutat med idrott i skolan!
 Jag tycker skit många killar är söta, innan tyckte jag att det nästan ej
           fanns ngra söta killar!
 När jag var mindre gillade jag att bli kallad för fjortis! :s
 Jag är rikare än dej .. ! ;)
 Jag hade ALDRIG kunnat klara mej utan min mobil elr data..
 Jag vill ha barn .
 Jag tycker att mitt liv är perfekt, som det är!
 Jag är lik min pappa & är stolt över det !
 Jag ser upp t min pappa .
 Jag hatar rolk som säger att alla blattar är likadana!
 Jag fattar ej hur skype fungerar .. (änu) haha !
 Jag är bäst på att fjäska . ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0