* Wanna know? ..


Förr/innan (några månader sedan) ljög jag alltid för mina föräldrar om jag skulle tex. festa elr göra ngt annat kul som jag ville göra. För att jag TRODDE ej att jag fick göra det :s så blev att jag alltid ljög för dom. Men nu ångrar jag såklart det som f*n . Lixom hatade att ljuga för dom, ifall de skulle komma på mej, & kände mej så himmla elak när jag ljög så mkt . Men det var en dag jag snacka med min mamma om allt, & det var då jag fick veta hur det egentligen var . Vet ej vrf jag trodde att jag ej fick festa osv. har för mej att det avr efter nån fest som jag var på så fick dom reda på det senare & en massa skit .. aja . ! är glad att jag ej behöver ljuga för dom mer om vart jag är ,ska göra osv . ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0