* Dagen's diss!


Vad kuuuuul detta är nu då! Loggade precis in på facebook! & vad händer? allt ändras & så märker man att facebook har ändrat layout eller vad det heter! & den är nt lika fin som den andra ;( & denna som dem har nu är mkt jobbigare att förstå sej på.! Något jag verkligen inte gillar är när man ändra sådant på olika hemsidor :s tycker det är onödigt & jobbigit! För det är alltid så svårt att förstå då.. elr svårt & svårt! Men det är ovant. & blir inte lika roligt då.. fan asså! Var ni tvugna att ändra det? ;( Som tur är, så är det inga jätte stora ändringar, men för mkt för att jag skall sitta där mindre. :s Hoppas bara dem inte ändrar på blogg.se eller någon annan sida som jag använder, för då vet jag inte vad jag gör :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0