* Dissar!


1. Just nu så har man så mkt att göra i skolan så att man bara vill gå under! && när jag säger det, så menar jag verkligen det! Har så mkt att göra i skolan.. man jobbar en massa, men ändå känns det som man ej kommer någon värt :s varför? varför skall vi ha så mkt att göra nu den sista hela veckan som vi har i skolan? har 3 st olika
prov.. hur skall jag klara mej? ligger efter i projektarbete.. för tycker det är jobbigt att komma på ngt bra att skriva om.. varöf har vi så mkt? orkar verkligen ej.. allt blir jobbigt! Får skita i träningar osv pga jag ej hinner, för har så mkt i skolan att  göra.. har knappt tid att sitta vid datan ihlr ;( orkar ej plugga ihlr! Skolan SUGER
K*K, just nu.. orkar ej den!!

2. 94an finns ej mer.. elr den finns.. men går bara mellan Hjälmshult & Kattarp &  hur bra är nu det? 5an får man ta till stallet istället! :o Den går från knutan ända till Hjälmshult.. JIPPY! elr inte. Får ju hoppas på att det går bra bussar så man hinner hem lagom i tid.. annars blir det skit med det också .. tyvär! ;(

3. varför finns det folk som är sura på andra för ingen andledning? bara för att dem kanske stör sej på ngt som en annan person gör? SÄG DET IST! På ett bra sätt.. ist för att klaga elr vara sur på personen! Vet en tjej som verkar fett sur på mej hela denna & förra veckan.. men vrf vet jag ej :o Får väl ta & fråga henne om hon ej slutar vara sur och konstigt mot mej :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0