* Hej allihopa.


Kom man precis ut från duschen, skönt!

Idag är det ju nyår & alla ska överallt typ.. själv skall man till
ä-holm.. detta nyåret har varit fett segt! vet nt hur många ggr
jag har varit sur & dampat pga att jag ej vet vart jag skullat ta
vägen idag.. vi e ju nt med dem andra som vi alltid varit innan,
så det blev att hitta fest detta året ist.. men har ju hittat, problemet
är/var bara att hitta någon som vill med.. :/ men nu skiter jag i
det & litar på Pontus att det kmr bli kul.. annars är emelie & erika
i ä-holm med :)
Men tror det bli kul.. & hoppas det med!
Allt med Rebecca sket sej för hon ville heldre sitta i en skog & fira
nyår.. fast hon ej vet om hhon får komma in där& vet ej hur hon
kommer hem! .. jag riskerar nt att förstöra mitt nyår för det, när
det finns bättre! (vet vrf du ska tvungen dit, allt handlar om KIM
JOHANSSON! som vanligt.. tyvär!)

PUSS
R
'licious


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0