* Pascha 11/12 18+


Dj Viet-Naam – Sveriges bästa hiphop-dj genom tiderna!!

...
Vecka efter vecka kör Pascha grymma grejer på VIBE.... Dj Quality, Kungarna av Tylösand, Pato Pooh, Dj Crona, Lazee, Musse K med Leo från Paradise Hotel, alla har de gjort succé på Pascha. Vi är också stolta över att vara de som mer än gärna prövar nya förmågor. Denna lördag har vi något alledeles, alledeles enastående för er; Dj Viet-Naam, Sveriges mest rutinerade hiphop- och R&B-Dj genom tiderna är på besök på Pascha.


Datum: Lördag 11 december
Tid: 23:00 – 03:00
Plats: Pascha Club, Prästgatan 14, Helsingborg
Ålder: 18 år +
Entré: 100 kr
Garderob: 20 kr, ingår om man BETALAR entré!
DJ: Dj Viet-Naam och Dj Jonas Malmsten
Musik: R&B, Hip Hop, Pop/Club Hits

Jag säljer biljetter till dem som är intresserade! Tänk på att om ni köper biljetterna utav mig så får ni 50% rabbat.. & då kostar bara inträdet endast 50kr! Så har du aldrig varit där, så varför inte dra dit? Knappt något att betala för! & det är sjukt roligt där! Är ni intresserade av att köpa biljetterna så kontakta mig på: [email protected] eller på min facebook: Rebecka teresa ericcson! (ni får skriva i PM om ni skall höra av er på fb)

HOPPAS ATT VI SES! :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0