* Pascha 17/12 16+


Fira en magisk julkväll på Pascha innan skolavslutningen med gymnasieelever över TJUGO olika skolor i Ängelholm, Helsingborg, Lund! Men speciellt med dina nära och kära!

Nu slipper ni åka till speciella städer för att gå på 16/18 års fester, nu kör XY Events igång dessa fester i centrala Helsingborg, där det finns stor tillgång till kollektiv trafik. Självklart blev valet en av stans fräschaste och hetaste nattklubbar, Pascha Club.

Nattklubben är som ni säkert känner till nyrenoverad och uppdelad i två delar, med varsin toppenfräsch bar. I den ena delen serveras ingen alkohol, där får alla vara, men i Vardagsrummet serveras det alkohol i baren, så där måste man vara 18+ för att få komma in. Givetvis har vi en grym Dj som lirar för er denna kväll, namnet meddelas senare.

”Missa inte årets största julfest för gymnasieelever i västra Skåne!!”

Datum: Fredag 17 december
Tid: 22:00 – 03:00
Plats: Pascha Club, Prästgatan 14, HBG
Ålder: 16 år Nattklubben, alkoholfritt / 18 år Vardagsrummet, alkoholbar
Förköp: 100 kr
Vid dörren: 120 kr
DJ: TBA
Musik: House och club/pop

Jag säljer biljetter till dem som är intresserade!
Är ni intresserade av att köpa biljetterna så kontakta mig på: [email protected] eller på min facebook: Rebecka teresa ericcson! (ni får skriva i PM om ni skall höra av er på fb)

HOPPAS ATT VI SES! :) ♥ Jag skall iaf dit, lätt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0