* R'licious dissar!


"PERFEKT!" När jag & hela min familj kom utanför pappas jobb & stod i sån typ sväng som vi skulle svänga in men fick vänta.. (vet ej om ni fattar vad jag menar), men skit samma.. såklart kmr världens största buss då & i sidan på vår bil! & den stannar ju ej bakom strecket som den skall utan den glider närmre vår bil & den bara kom närmare & närmare vår bil! & stannar som tur var någon milimeter från vår bil! Asså fattar ej, busschafförer kan fan nt köra!! Kul om vi hade blivit påkörda av den fitt bussen! & HELA MIN FAMILJ I ! fucking 7 st pers.. fan tur för den idioten att han/hon nt körde på oss.. fatta vilken panik jag fick när man bara ser en buss som håller på att köra in oss i sidan.. på samma sida som jag,robin & pappa sitter på!! Kul om vi dött elr legat på sjukhus på nyår! FAN ASSÅ! har aldrig varit så rädd i mitt liv som då.. trodde verkligen att bussen skulle köra in i oss ;( tur det var den lilla milimetern !! annars hade det ej slutat bra i alla fall.. Såklart var det ej en vanlig stadsbuss elr regionsbuss utan det var en sån resebuss, elr vad det heter! en stor jävla fitt buss!!

Tacka gud för att vi lever/ej blev skadade !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0