* R'licious DISSAR!


Mitt internet.. för det första kommer jag ej in på min msn, vet inte alls varför :s
För det andra är allt på datan segt! Har startat om min data.. men vad hälper det?
Inte ett skit i alla fall! Vet ej vad det är med vårt internet.. men jag ska väl bara
tänka possitivt, orka vara negativ.. internetet kunde ju slutat funka helt.. Men det
är sjukt segt att internet skall vara segt nu när man har en massa att göra på
datan! Men det är väl alltid något som skall gå fel? :) hehe.

En annan sak som jag med dissar är att 94an kommer ej gå från Väla mer, &
jag förstår inget utav de nya tabellerna & vilka bussar man skall ta till stallet
osv.. :s fattar typ inget!

Pepparkakor.. varför finns dem? :o älskar verkligen dem, kan inte sluta käka
dem & det är ej bra! För jag skall egentligen inte käka sådant skit på
vardagarna.. men nu har jag i alla fall lovat mig själv att inte äta mer efter
dessa som jag har kvar, tar slut!

Jag förstår inte på mig kompisar som vill vara vän med en, men ändå så
hör dem bara av sej när dem mår dåligt? Vad är det för sätt egentligen?
Så är ej en äkta kompis! För man kommer nt bara när allt är som skit!
Känns som man blir utnytjad för att finnas där när en del bara har det jobbigt!
Orkar ej bry mej mer om er! Syftar egentligen på en person bara, du vet
vem du är .. :/ ! Men orkar ej bry mej mer.. du har fått sååå många chanser!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0