* Svar på frågestunden!


1. Varför skriver du ofta: Rebecka Teresa Ericsson?? iställer för bara rebecka eller rebecka ericsson. :)
Svar: för det är mitt fullständiga namn :) & tycker att det är fint.

2. Du har sjukt fint hår, använder du löshår ? :p
Svar: tack ♥ Jag änvänder löshår endast på fester, eftersom jag redan har så långt hår & man ser ej så mkt skillnad på mitt riktigta & löshåret (på längden). & varför jag har det på fester, är för att mitt hår ser tjockare ut då & jag tycker det är finare.

3. Vad går du på för linje på gymnasiet? :p
Svar: Brukar ej säga det till folk, pga en hel del andledningar.. så tänker ej ta upp det här på bloggen, får då kan alla få reda på det ju ;) haha

4. Hur många har du haft sex med?
Svar: ej många & det är min ensak, går ej runt & säger till folk hur många jag har haft sex med. För det har INGEN med att göra, mer än jag själv!

5. Du är sjukt söt :$ Är du lik din mamma eller pappa? :) kram
Svar: Tack ♥ Jag är lik min pappa, men nt sjukt mkt! Men är lik honom mest i alla fall.

6. Kan inte du berätta lite mer om Ratina :) Typ lägga in lite information om henne, för det är iinte så ofta man ser så mycket av henne i din blogg mer.:p mvh karina
Svar: Ratina är ett 22årigt sto & står på Allerumsryttarförening (ridskola+privatstall). Hon är en hopphäst som har tävlat mkt i hoppning i sitt liv! Så hon är en väldigt duktig ponny. Egentligen är hon precis storhäst, men eftersom hon ej har lika stor chans att vinna med större hästar, så har dem sattit henne som en D-ponny! Hon är en fin ponny, som älskar mat & busa. Hon kan vara väldigt pigg när hon kmr ut i naturen och rids. Men hon är ändå världens snällaste, för hon har aldrig slängt av någon. Man märker ej att hon är 22 snart 23 år gammal, för hon är piggare än jag vet inte vad. (Y) Hon rids av mej 2 ggr i veckan eller mer! Sedan nu så går hon lektioner 2 ggr i veckan med :) Men hon kanske skall sluta med det, men ej säkert änu. För blir ju mindre att rida & ridskolan behöver lite extra hästar/ponnysar till lektionerna. & jag rider ej lika mycket som innan pga vissa andledningar. Hoppas det räcker med fakta om henne. :) & hon är allt för mej ♥. Min älskade lilla bebis ♥ !



7. Blev ditt hår slitet när du gick från svarhårig till brunett babe? :D <3
Svar: Nej det blev det ej faktist! Men mitt hår blev ej den färgen som jag skulle ha det. Så det är därför som jag har typ 2-3 olika färger i mitt hår :) Sedan kan jag ej färga mitt hår ljusare :/ Så om jag vill ha tex blonda slingor i får jag först färga mitt hår mörkare sedan göra slingor i det! Så nu får jag ha det som jag har det tills min riktiga färg kommer tillbaka. Tycker ej att det är fult som jag har det nu, för då hade jag ju färgat det! Men slitet; nej! Men det är bara för att efter jag färga håret börja jag sköta det. Så mitt hår har blivit sjukt mkt finare. När jag hade svart så brtydde jag ej mej så mkt, & använde aldrig inpackningar & det gjorde så att mitt hår var väldigt sletet & fult då. Så är sjukt glad att jag äntligen färgade håret & börja sköta det bättre.


8. Vilken är din naturliga hårfärg? :D
Svar: Min naturliga är typ, ljusbrunt.. men min hårbotten har alltid varit mörkare :o vet ej varför faktist! (a)

9. Älskar dina kläder. Vilken är din favorit affär?(:
Svar: Min favoritaffär är ju lätt New Yorker & Gina. Men handlar ju även kläder från andra affärer! Typ dem flesta faktistkt.  :)

10. Vad hände med dig och Pierre?
Svar: Vet ej riktigt vad du menar med "vad hände med dig & Pierre". Vi är vänner, som vi alltid varit :) & antar att du menar; Pierre stark? .

11. Vem är välrdens snyggaste kille enligt dig?
Svar: Leonardo dicaprio.. LÄTT!

12. Varför festar du så mycket ibland ;P?
Svar: För jag tycker det är kul! Roligt att umgås med mina vänner & även att lära känna nytt folk.

13. Hur lång är du? :p
Svar: hmm, glömmer alltid det.. men 172 ;)

14. Har läst lite i din blogg och undra vilken färg du ville färga ditt hår i? :)
Svar: rött, men ej säker.. för ändrar mej hela tiden. Sen vill jag ej slita på mitt hår en massa, genom att färga det när jag ändå aldrig bestämmer mej vilken hårfärg jag vill ha. :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0