* Dagen's diss!


1.
Har fått 2 elr 3 bett på min knoge ;(
Gör skit ont nu & har kliat som fan där innan idag & igår.. visste ej
att det var ngt bett från ett djur.. tror ej att det är myggbet iaf ! för det
har aldrig blivit såhär stort + att det gör skit ont ;(
Så har salva som bedövar det ! :) känns lite bättre faktist.. bara att nu
kliar det en massa ist ! .. pallar fan ej sånt skit ! Sommaren är bästa..
UTAN ÄCKLIGA SMÅDJUR ! uch .. hatar verkligen dem ! ;s

2.
Såhär var allt jag pallade göra på min "nya" header .. redan ful så palla
ej göra klart den.. tänker behålla den jag har nu ett bra tag t ! för pallar
ej göra nya hela tiden, när jag ändå aldrig blir nöjd med dem :s så får
fotta en massa så jag sedan kan göra en ny, finare osv!
För vet att när jag började skriva i denna bloggen ist så sa jag till er alla
att headern bara var en tillfällig.. men tyckte den blev bra som den var,
så sket i att ha den som tillfällig! ;)
Menmen .. jävla skit med headers! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0