* Frågor & svaren!


1. hur har du fått så bra hy? eller har du det naturligt född? :)
Naturligt född så :)

2. hur gammal är du? :)
17 snart 18 .. i nov.

3. håller du på med några sporter? :D
Ridning! :) höll på med dans innan men har ej tid med det mer.

4. vem har gjort din desgin? :)
Den har jag gjort helt själv :) ! egentligen är det bara en tillfällig t jag orkar göra en fin!

5. använder du löshår eller är det ditt riktiga hår ? grymt fint är det iaf ! :D super najs head också ! (y)
Jag har löshår :)

6. skulle du bli glad om nån random kom fram och började prata med dig ? :)
Bror ju på :p hehe ..

7.Vad ska du gå för linje?
Barn & fritid :/ men kom ej in på det jag vill men trivs skit mkt! :) Men ska ej jobba med barn!!NEVER

8. När du tvättat bort sminket använder du någon produkt efter då? :)
Bara vatten i ansiktet sedan ibland använder jag Nives sminkborttagning :)

9. Är du brunett eller svarthårig egnetligen (; ?
Brunett ! :)

10. Har du något husdjur?
Hemma har jag ödla bara :p sen min bebiz i stallet!

11 .Har du pojkvän?
ne det har jag ej! :) har mina vänner ist !

12. Vad tkr du om dessi?
Har inget emot henne eftersom jag ej känner henne! Men tycker hennes blogg är tråkig

13. vad tkr du om kissie?
Har inget emot henne eftersom jag ej känner henne! Bloggen är väll okej :)

14. Kan du inte lägga ut mer dagens outfit? ^^

Det kan jag säkert fixa! :)

15. måste bara säga. du är grymt sööt!
och frågan är: vilken mascaraanvänder du, eller har du lös-ögonfransar? för jag tycker att dina ögonfransar är såå fina! :)

Anväder maybelline's mascara, den rosa & gröna! :) Ne, har ej lösögonfransar :)

16. vilken storlek har du på dina kläder ?
om du har flera olika, vilka brukar du ha ?

Brukar ha storlek S :)

17. hur lång är du?
170 ngt! :) men ej mer än 175 iaf :p

18. hur mycket väger du?
56kg .

19. Vad använder du för fondation?
h&m's :)

20. varför måste du göra om varenda bild i ps, eller nått annat program?
redigerar bar färger .. men ej på ALLA bilder , sedan text på vissa med :) !

21. är du nöjd med dig själv ?
Klart att jag är! :D

22. jag har hört att du är rik, stämmer det? :O
Bror på vad man menar med rik :p

23. vilken sko storlek har du?

38, 39.

24. läser du alla dina kommentarer?
jadå! :)

25. är du nöjd med ditt utseende?
Yes, det är jag :)

26. vart köper du oftast dina kläder?
Gina, hm, bikbok, New Yorker sen andra men ej lika ofta!


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-07-04 @ 11:08:37
Postat av: alex

hur kan man vara så söt som dig? finns ingen sötare!!!!! loooooovar :D<3<3<3<3

2010-07-04 @ 11:09:01
Postat av: Anonym

2010-07-04 @ 11:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0