* Hej alla söta !


sitter jag & har precis färgat löshåret.. tyvär tror jag ej att det kmr
bli som min hårfärg.. vet ej vrf men känner det på mej bara ;o Men
jag hoppas verkligen att det blir det! För har slösat fett mkt pengar
på färg utan att egentligen det skulle behövas :/ tror det är nästan
400kr som jag lagt ner på det :o & det räcker fan tycker jag iaf :s
Menmen.. ska sölja ur det om 10min typ så får se hur det blir då.
Har färgat det från en mörkare nyans & från en mörkare nyans :)
Så antagligen kmr båda ej bli samma färg .. men bvi får se hur det
blir sen :)

Senare när jag är klar är det bara att börja träna t samhällsprovet
som jag har imorgon :/ Men ska snacka med Robin Håkansson i
tele med :D Alltid lika kul att snacka med han :) mwhihi . ♥ .
Han är så söööt & snäll så det är sjukt :o ♥ Menmen .. Det var väll
allt för nu iaf :)

hoppas ♥ hoppas ♥ hoppas ♥ hoppas ♥ hoppas att löshåret blir min
färg .. annars blir jag fan ledsen ;(  ♥ !

PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: petter

du gillar playboy kaniner ellerhur ? :)

2010-07-07 @ 16:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0