* Mamma jag vill nt bli stor!


är det fler som känner som mej? 18 år sedan räcker det?

jag vill f*n nt bli äldre, känns som hela mitt liv kmr att ta slut då :( ne, men nästan iaf ;o hur skall jag kunna komma över detta :s jag tycker att är man över 20år är man feeeett gammal! fett taskigt, men jag vill ej bli gammal :( ♥ vill flytta hemifrån & ha barn & sånt, men vill ej bli äldre ändå :( känns hemskt! skall man göra då? alla blir gammla så e dt! ;o tyvääääär ! (♥) so, acceptera det & inget mer .. . that's it ! fast man vill elr ej vill :/


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhahaha fjortis!!!!

2010-07-22 @ 21:27:20
Postat av: Anonym

2010-07-22 @ 21:27:23
Postat av: Anonym

jag är femton och har åldersångest

2010-07-22 @ 22:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0