* min bebiz var konstig!



Måste bara berätta att vad fan har hänt nu om det är så att Ratina ALLTID står stilla om man kmr emot henne & skall hämta henne .. så en dag så springer hon bara iväg? Idag fick jag springa fram & tbx skit många ggr för att få tag i henne & såklart är det i  sommarhagen som är fete stor.. hon går med 3 andra hästar nu , en ny .. kan det bero på det? elr vad fan är det med henne. Jag fick ej tag i henne förens hon var så trött att hon ej pallade att springa mer ;( så när jag gjorde v henne så var hon redan svettig.. eftersom har så lång päls nu & skall ej klippas förens efter sommaren :o Vad skall man göra med en ponny som ej kmr t en när man ska hämta den & bara springer ifrån en? Lixom det har ALDRIG  hänt innan ;( hon kanske är sur på mej? hahha .. ne men fan
vad jobbigt det var iaf .. men ser det possitivt.. fick lite mottion .. haha, fast lite för varmt för det JUST IDAG !
Menmen.. om någon har ngt tips, kan ni väll dela med er .. för pallar ej om hon ska  fortsätta såhär.. ! kan bara varit idag hon var sån? vet ej än, för det var första gången idag som hon höll på såhär..

älskade ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0