* Rebecka är duktig idag!

Har snart gjort allt som jag skulle görea idag :) känner mej jätte duktig idag faktist :D ♥ Har till & med tränat en massa t provet imorgon sedan gjort min läxa + mer :D !vill verkligen klara detta nu fan :D ! ♥ Men ska träna som fan senare ikvl med, sedan imorgon på bussen.. lika bra att utnytja tiderna som jag kan träna på :) . För måste fan klara detta ! Annars var det bara onödigt att jag gick i sommarskolan & hade samhälle. Engelskan tror jag att jag klarar LÄTT! (♥) vi har en bra lärare osv. :) Men nu ska jag sitta lite vid datan & ha en paus från allt med skola att göra :p det är ju trots allt sommarlov ;) ! Så nu har man bara 3 dagar kvar i sommarskola sen slipper man det.! så jävla skönt ;) !
Menmen.. så nu vet ni det med :) ♥

PUSS ! R'licious

brist på bilder sedan jag färga det! men skall fotta som fan ikvl ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0