* skriver av min ilska .

För det första.. jag var vän med världens största fucking idiot som finns på denna jorden! Alla undra hur fan jag kunde vara vän med denna sjukt pinsamma personen.. Vi var vänner i flera år.. i alla dessa år var den här "kompisen" alltid lika falsk & dum i huvudet mot mej ! ändå accepterade jag det! vrf? vad fan ska jag med såna kompisar för? när jag kan få mkt mkt mkt mkt bättre! För jag förjtänar ej en sådan dålig kompis som dej! haha. Fattar aldrig hur vi kunde umgår så mkt tsm så som du är.. haha . jag sket i vad andra sa om dej eftersom jag är en riktig kompis! Men vad fan.. sedan tacken för det började med att du fick ngr nya vänner & då började allt med att du började att snacka en jävla massa skit ! om mej till & med.. så du trodde väll nt att jag skulle få redan på det men jo! För antaligen berätta din nya "kompisar" det för mej efetrsom dom nt ihlr pallar med dej ihlr, eftersom du är så falsk & beter dej som du gör! :) De var en massa dagar med dej som var helt jävla meningslösa att spendera med dej nu när man tänker efeter.. Ser inget bra med dej mer ! En sak var bra med dej & det var att man kunde snacka med dej om allt! INGET MER .. man bara prata med dej sen snacka du skit vidare! eftersom ditt liv borde vara så dåligt! sedan att du säger att mitt borde göra det så har du fucking fel din äckliga hora! & på tal om hora! kom ej & säg att du NT är det när du har ett fett stort ryckte om det sedan att du själv säger att du är det !! Ditt liv suger!! menar det verkligen .. haha .. vad skulle vara dåligt med mitt liv egentligen??
- Jag har min familj hos mej alltid!
- Jag har min släckt som finns för mej !
- Jag har mina äckta vänner !
- Jag lider ej av nån sjukdom är helt frisk !
- Jag kan få kille som är äkta mot mej om jag vill de !
- Jag får de jag vill !
- Mina föräldrar är normal i huvudet & lider ej av sjukdomar !
- Jag är ej ful !
- Vi har pengar !
- Jag är mej själv & lever mitt liv så som jag själv vill !
- Vi har ett intresse + liv !
Så vad fan ska jag vara avundsjuk på dej för? elr vrf skulle mitt liv suga? de ända som suger i mitt liv är att du har funnit i det ! inget mer ! För ser ingen mening med att jag ska hata mitt liv elr att det ej ska vara bra.. haha. Så du ser själv hur jävla pinsam du är bara du skriver/säger ngt sånt. Sedan att du börjr att försöka att förstöra det är fucking så sjukt lågt av dej.. tror du att du kan göra de dåligare för oss som har det bra? ne.. För pajar det sej fixar det sej för mej alltid igen! för som sagt, jag har min familj, min släkt osv. som hjälper mej! För jag är älskad ! ngt du aldrig har blivit verkar det som! för om man beter sej som du gör så är det endast för att du är osäker på dej själv & du vet ej vad du ska göra åt det! haha.. alla vet det som har ngt vett i huvudet!
Förstår att du har fattat det än, men alla kan ej ha det bra ! världen är orättvis! det vet du säkert om.. du ska fan vara glad att du haft en kompi som mej .. men nu skämms jag som fan för att vi varit vänner! 'patetiskt' ! rent ut sagt! hahaha.
Vet du vrf du ej är seriös? för att du ej kan få nån.. helt seriöst? hur snygg är du på en skala 1-10 ? 0 ! okej. lite taskigt men 1.. vad fan ser bra ut med dej? ditt hår? ne! din kropp? ne! vad fan är det då? omg pallar fan ej tänka på detta mer .. tror jag har skrivit av mej tillräckligt nu !
Hoppas ditt äcklig liv löser sej nån gång i livet!
Förstör nt för dom som har det bättre än dej! För du kmr aldrig att lyckas med det .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0