* Svar på frågestunden!

Har redan fått 20frågor! & tänkte att jag kanske skulle börja med att svara på dem, sedan ha frågestund lite oftarte i bloggen kanske? finns säkert mkt fler frågor där ute! som ni undrar om mej & mitt liv! Så här kmr 20st. frågor & svar från frågestunden! ♥

1. hur många har du varit tillsammans med? :p
Svar:
7st tror jag :)

2. hur lång är du?
Svar:
170 ngt! ej mätt mej på länge men lite mer än 170cm är jag iaf! ;)

3. hur länge har du hållit på med att blogga? =)
Svar:
har bloggat sen Juni 2008 ! exakt datum orkar jag ej kolla upp! :)

4. varför har inte du kille? :s du är ju så sjukt söt!
Svar:
för har ej hittat den rätta! & försöker att ta det lungt nu ..

5. sminkar du dig varenda dag??
Svar:
ne ffs! nu på sommaren brukar jag skita i sminket ofta! för att min hud ska få "vila"

6. tycker du att du själv är snygg/fin/söt ?
Svar:
klart som fan att jag tycker! ;)

7. går du på någon mer sport ? eller har du gjort de innan? vilka sporter har du gått på ? :)

fin blogg!! (AA)
Svar:
Just nu rider jag bara! satsar allt med ridningen, men egentligen har jag bar adet som hobby osv. för rider ej för tränare mer elr täclar.. men när jag blir större skall jag börja med det! Sedan har jag gått på en massa olika sportet när jag var mindre, har dansat sen jag var bara 3år, tävlati dans & allt! Sedan har jag drillar, spelat golf, spelat tennis sen en massa annat!

8. vilken skola går du på?
Svar:
Filborna inne i hbg!

9. hur många har du haft sex med?
Svar:
tar jag ej här! ej många iaf :p

10. vad använder du för smink?
Svar:
det "vanliga" fundation, puder, mascara, ibland nån ögonskugga!

11. vad gör att du orkar lägga in och skriva så mycket i din blogg?
Svar:
vet egentligen nt hur jag pallar skriva så mkt :p men ändå tycker jag att det ej känns som om jag skriver så mkt. Men för mej är det väldigt viktigt att skriva massa nytt nästan hela tiden för att ha kvar sina läsare && kunnafå fler sedan bli bättre med bloggen, om du förstår!

12. är du på G med någon nu? =P
Svar:
;)

13. vilken är din msn? om du ger ut den :D
Svar:
ger aldrig ut den t folk som jag ej känner mer ! för pallar ej ha massa folk man ej känner på msn, bättre att ha dem som man känner. för snackar ändå aldrig med dem som jag ej känner.. hahaha! fett tråkigt bara ju.

14. vad har du för någon mobil? ;D
Svar:
sony ericsson w715 (aa' && den är bäst!

15. Vad för plattis använder du? :) (om du använder en)
Svar:
oj kan ej det i huvudet! men den är bra ;) ska köpa ny snart, vill ha en ny :p mwhihi !

16. Beskriv dig själv som du tycker att du är som person! :P
Svar:
envis, söt, snäll, bra kompis, bortskämd .. typ!

17. har du spotify?? kan du inte lägga ut den ifall du har den?
Svar:
såklart att jag har spotify!! kan säkert lägga in den någon dag.. men var då beräd på att jag har fett mkt låtar där ;) hahah.. vet ingen annan som har så mkt låtar som jag har :p haha . but i like it'

18. vrf har du flera killkompisar än tjejkompisar ?
Svar:
har blivit så bara.. fan vet jag egentligen ;) men mina killkompisar är ej lika falska som de flesta tjejer är & har ju träffat "killkompisar" som varit prc. som tjejer men dom lämnar man ju dirr! haha ! för jag förtjänar inget sådant dåligt!

19. hur många syskon har du rebecka? ;)
Svar:
jag har 4 stycken faktist! :)

20. varför ger du aldrig mig chansen att få dig? :(
Svar:
för du kanske ej är min typ? sen eftersom jag ej vet vem du e som skrivit denna frågan kan jag ej riktigt förklara! hade jag vetat vem du var kanske det varit lättare ;) tänk på det ! haha .. men antagligen är du ej min "kill-typ" .


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för svaret :D

2010-07-20 @ 23:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0