* Svar på


Om du verkligen känner att du gillar dom båda. Så måste du bara försöka att bestämma dej över vem du gillar mest! För du kan väll knappast gilla 2 personer EXAKT lika mkt ? Jag vet ej riktigt vad jag hade gjort. Jag hade iaf valt en .. sedan har den ndra kvar som vän & ifall den killen du valde ej var seriös så skulle jag försökt med den andra killen ! Men hade jag med varit i din situation hade jag varit tsm med den killen du är tsm med & försöka glömma den andra. För det är trots allt din kille! & du borde vara ärlig mot din kille & berätta för honom att du gillar en annan med. För ärlighet vara längst! Har med gillar en annan när jag haft kille, men det har lixom löst sej själv bara. Genom att ta reda på vad du egentligen tycker & känner! För det är ingen annan än du som kan bestämma & veta hur du vill göra elr vem du helst vill ha . ! Jag hade pratat med dem båda sen genom att höra vad dom säger & tycker hade jag bestämt mej.. tror jag? Lite svår fråga! Men så hade jag nog gjort faktist! Hade ej ljögit om ngt.. för det är viktigt! ärlighet varar längst! glöm nt de :)
hoppas att det hjälp ngt iaf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0