* Syr för igår alla!

Ville bara säga att jag hade ej tid igår för allt med mitt hår .. tror vi började färga mitt hår kl. 4 t 11 nästan :o Så det tog sin lilla tid att fixa mitt håR ! :) ♥ mwhihi ..

Först färgade vi mitt hår med ultrablond blekning .. mitt egna hår som var utväxten blev skit blond medans resten utav mitt hår blev typ mörktbrunt & lite rött! Eftersom vi först nt hittade avfärgning inne på Maxi. Sedan var vi tvugna att köra upp & se igen om det fanns avfärgning, såklart hittade emelie det t slut så vi fick köpa avfärningen.. hem igen sedan käka vi lite innan & sånt sedan i med avfärgningen.. vete fan vad det var med den men blev som det skulle :s färgen gick ej av :o hahah ! men sedan blev det i med den bruna färgen efter det så blev det blonda slingorna :p && så ser ju nt mitt hår ut som ;) hahah ! men blev fett nice ändå faktist :p ♥ Men måste ha löshår i för att det ska se bättre ut ;o så får fixa det nån dag nu i veckan :D ♥

Som jag sagt innan så är mitt hår mitt största problem i mitt liv iaf! :D ♥


Kommentarer
Postat av: <3

fint det blivit :D

2010-07-05 @ 18:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0