* Tja sötnosar! ;)


Har jag nästan packat klart t ikvl/imorron! :) ♥ . Så hoppas bara
nu att vi ska dra dit idag ! :D ♥ !! .

Ang. sommarskolan så fick jag G i samhälle! ooohyes ♥ . Sedan
vad jag får i engelskan får jag ej veta förens måndag om ej senare,
dett drygt, men det är bara t att vänta.. men tror verkligen att jag
kmr att klara det! :) man får ju hålla tummarna & hoppas på det
bästa! ♥ tycker sj. att jag varit jätte duktig på engelskan :) lagt ner
tid & arbete på det :o :p ♥

Idag får vi se om vi kmr iväg. För isf blir det t Mellbystand om det ej
blir idag får vi se vad som händer! ;) ♥
Om vi ej drar dit idag så är det pga. en familj redan är i stugan, fast
dom har varit där i en vecka så hoppas fan nt att dom skall vara där
länge t :o för vi vill med vara där fan ;s ♥ hahaha.
Men vi ser hur det blir iaf! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0