* Visste du att..?


 Jag .. är rädd för spindlar & fåglar !
 Jag .. hatar att bara se sprutor ! klarar ej av det ;(
 Jag .. har alltid velat ha långt hår sedan jag var liten.
 Jag .. är en sms-nörd! sms:ar FÖR MKT !
 Jag .. klarar ej av när folk säger t mej vad jag skall göra!
 Jag .. har lätt för att lära känna nytt folk.
 Jag .. har mer killkompisar än tjejkompisar.
 Jag .. höll på att drunka när jag var liten .
 Jag .. har lätt för att börja gilla nån ;o
 Jag .. tål ej korv.
 Jag .. klarar mej nt utan en spegel!
 Jag .. får jag ej som jag vill får jag panik !
 Jag .. tycker om att prata om mej själv.
 Jag .. tycker om när folk får veta vissa saker om mej!
 Jag .. tycker det är kul att spela innebandy.
 Jag .. älskar idrott!
 Jag .. tror jag kmr bli tjock nu när jag slutat med idrott i skolan ;(
 Jag .. tycker om att lyssna på gammla låtar ibland (sen man var liten asså)
 Jag .. tycker det är roligare att vara med killkompisar än tjejkompisar.
 Jag .. tycker att min blogg är finare än alla andras! :)
 Jag .. kan ej spara pengar !
 Jag .. har haft för många killar i mitt liv ;s .
 Jag .. blir oftast oomtyckt av personer som nt ens känner mej!
 Jag .. vill ej bli äldre. 18 sen ej mer!
 Jag .. tycker att jag sjävl är söt!
 Jag .. hatar folk som leker bortskämda mej ej är det !
 Jag .. vill jobba med typ allt när jag blir stor ;)
 Jag .. har varit otrogen ! ;s


Kommentarer
Postat av: kiiimzzaaan :)

du kommer inte bli tjock :D hahaha

2010-07-01 @ 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0