* ang fb & bdb ..


Pappa har gjort ngt med min data så jag ej kmr in på fb && bdb pga
en andledning .. vet ej när jag får tbx de ): men hoppas snart iaf! Så
de är drf jag är så lite inne på fb.. elr ifs ALDRIG inne på fb :/ känns
som man missar en massa när man ej är där inne.. för man får veta
rätt mkt där && kan hitta på mer & rolgiare saker.. bdb är ju ej så roligt
mer eftersom de är bara bilder där osv . Menmen.. hoppas iaf på att
jag ska ha tbx det imorron, men det är ej säkert :( annars får jag sno
någons internet elr data att sitta vid ;o pallar fan nt att han gör så pga
en jävla nyckel! menmen.. ni får klara er UTAN MEJ på fb && bdb , sry!


Kommentarer
Postat av: anonym:p

gud vad söt du var på den bilden<3<3 sötnossen då!!!<3<3<3

2010-06-22 @ 23:42:56
Postat av: sonny

puss å¨munnen<3<3<3<3

2010-06-23 @ 18:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0