* Chaa alla söta ♥ .


sitter jag & tänker på hur jag ska hinna med att göra allt innan jag
ska iväg :p ♥ Bussen går t klippan kvar över 7 & de är bara 2 timmar
& 35min kvar. Sedan måste man ju gå typ 7 för att ej missa bussen ♥.
Aja, har väll ej så mkt att göra egentligen .. ska iaf käka tårta som
pappa gjort :D skiiiit gott! ♥ ♥
Ida har jag bara varit i stallet & ridit min bebiz. Sen ida blir de bara
t Klippan .. träffa / vara med Fiddelie :) ♥ Sover där inatt med, så vet
ej hur de blir med bloggen :p får se ! ♥
Skriver alltid när jag har tid iaf :) ♥

Bilder på min bebiz, från ida..


Kommentarer
Postat av: vendela

aew så söt bild när hon rullar sig :)

2010-06-15 @ 16:43:28
Postat av: Anonym

2010-06-15 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0