* Chaa ;)


sitter jag hemma sj. pappa & jag körde t bussen & lämnade Fiddelie
för hon skulle hem ida :/ .. TRÅKIGT! men vi ses antagligen tisdag
igen, efter att jag har varit i stallet ! :D ♥ Min helg har varit så bra
som den kunnat vara ! :) ♥ & de är mest tack för att Fiddelie var
med & hade kul ! :) ♥ Hoppas att du hade lika kul som jag :p ♥ !
Saknar dej gumman ! Finns ingen som dej ! du är en sådan vän
alla vill ha ! ♥
Ida får jag se vad som händer.. kanske Klippan men vet ej , för
tönnen som jag ska hitta på ngt sover fortf. ;) hahaa ! menmen
ida blir de blogg iaf :D Har tyvär ej haft tid i helgen ! För vi har
knappt varit hemma & vi kom hem halv 4 i fredags typ sedan 12
igår ;o så vi har haft skit kul :D ♥ ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0