* Dagen's lilla diss!


Flickor bryr sig mer om sitt utseende än sitt inre,
för att killar har lättare att se än tänka!

sedan ville jag med ta upp detta med att..

Killar gillar snygga tjejer. Så är det! Vad anser ni om att killar är mer kräsna än oss tjejer? Har jag fel?
Men min åsikt är faktiskt så att killar dras mer till utsidan än oss tjejer. Killar säger att vi tjejer är utseendefixerade, men vårat smink, löshår, kläder m.m Men vi tjejer nöjer oss ändå med killarnas personlighet
Vi behöver ej ett sött utseende på er killar. En snäll & fin kille bir automatiskt söt för oss. Men hur tänker ni killar egentligen? Jag tvivlar på att ni är som oss tjejer. Om vi tänker såhär: En jättesnygg kille, vad brukar han välja för sorts tjej? .. Jo en som är skitsnygg också såklart! Men om vi tänker oss en jättevacker tjej, vad väljer hon?
Det är ofta hon LÄTT kan välja en mindre söt kille istället för en skitsnygg, Asså vad jag menar är, killar är mer utseendefixerade när det gäller åt det andra könet.
Vad tycker ni?
Nu menar jag ej att alla killar är sånna här.
Verkligen nt!
Men visst finns det många killar som tyvärr är sånna här


Kommentarer
Postat av: Lisette

tycker du har helt rätt rebecka <3 =)

2010-06-21 @ 23:14:02
Postat av: jennifer karlsson

stämmer på alla killar jag har träffat :O

2010-06-22 @ 13:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0