* Hej alla söta!


kom ja prc. hem från stallet ! :) ♥ Just nu händer ej så mkt .. sitter
&& redigerar lite bilder från stallet . Min mamma fottade mej ida :D
Blev jätte fina bilder faktist.. bilderna kmr sen såklart ;) ♥ ♥ Sen va
min bebiz jätte duktig ida :D ♥ Skritta ut henne lite sedan när mamma
kom så trava & galoppera lite så att de blev lite fina bilder på henne/
oss :) ♥ Vad som händer ida blir nog t hbg. Men ska in t emelie nu..
vet ej om jag borde gå ut är så jävla sur & irriterad så att de ej är sant ;o
Borde ej träffa nån, mer än nära kompisar jag litar på ! ;o ♥ . För de blir
nog bara problem då. Men men .. Får se hur jag gör ida !
Det är ju sommarlov ;) fett skönt ! ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnosar ! <3<3

2010-06-15 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0