* Hej mina sötnosar!


sitter jag hemma && har prc. kommit hem från sommarskolan!
Börjad kl. 12 ida men egentligen börja vi ej vår "lektion" förens
kl. 1 :o sedan hade jag bara samhälle ida!!! svärt på allt, det
SUGER!!! , hatar de verkligen!! ;/ fattar ej ett skit :( hoppas att de
ändå går bra ! & hoppas på att jag får G i det, annars är de fan
bara onödigt att jag är där :o menmen. Ida får jag se vad som
händer men ska kolla upp en sak t imorron med sommarskolan,
ska fan få G i detta nu! vill ej slösa mitt lov på att nt klara det ! :p
men får se vad jag skall hitta på ikvl .. kanske träffa adam :) ♥

Nu ska lilla jag bara ligga hemma & ta de lungt för en gångs skull!


Kommentarer
Postat av: elias

vrf är du så söt? :$ <3 puss!

2010-06-21 @ 15:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0