* Hemma ingen ;)


har jag käkat bara sedan jag kom hem från klippan! :) ♥ Känns lite
skönt att vara hemma hos sej sj. igen ;p ♥ Ida får jag se vad som
händer faktist :) men skall försöka att vara hemma hela dagen! ;)
Har lite att göra här hemma.. sen kan jag tjäna 150kr för att klippa
gräset men om jag ska göra de vet jag ej? lite pinsamt kanske ? :$
♥ Aja .. har en del andra saker att göra ida med ;p ♥ Sen vill folket
att jag ska dra t öa & t klippan .. men vi får se vad det blir med de !
Har iaf haft jätte kul i Klippan med bästa Fiddelie ! ♥ Fick med rida
hennes mamma's nya häst som de hämtade för 3 dagar sedan! ;o ♥
en liten c ponny som kändes som e maxad b :o hahah ♥ Skit söt men
ej min typ av häst ;) kmr bilder & en video på de sen! :D sry, men
gillar med fiddelie's häst att rida tror ja :$ den lille tjockisen :D ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: kim

nu blir det allt blogg eller ?:)

2010-06-17 @ 16:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0