* Hot and not!


 Rida på sommaren .. hur mysigt som helst + ute i sol (yy'

 Vädret.. skall till & med vara fint på midsommar! :D

 Hög musik ! så avslappnand man blir!

 Målade naglar med någon fin somamrfärg!

 5.000 gratis sms med comviq ist för de vanliga på 3.000 sms

 Brun brun & åter brun .. det är sommar & vem fan är vit? haha INGEN
      HOPPAS JAG!

 Fotta, bara ut & fotta sommarbilder / sommarminnen !

 Fest varje helg ! :) hääärligt elr vad ?

 Ny musik. Bra musik ! Speciellt på andra språk är ett plus !

 Vänner som bryr sej om en ! när man behöver :)

 Sommarskolan, hade kunnat klara mej utan.. men ändå bra att de finns!

 Känner mej lite sjuk.. fett stor diss om jag blir sjukt NU :o men tror ej de ;)

 Min stackar bebiz rids för mkt !! (idioter, ni vet själva)

 Att min fb & bdb ej går att komma in på pga massa skit saker :(

 Falska människor.. pallar ej med er mer! bara radera mej i ert minne!

Kompisar som ej hör av sej ! fan sommar nu ..

 Vill vara mkt brunare !!! sola elr? ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0