* Panik !!


sitter man bara hemma & gör ej så mkt ! Får snart panik !! Mitt
hår är mitt största problem ;) ♥ MÅSTE FÄRGA DE INNAN SKOLAN
börjar ! vill göra de nu ! mitt hår har faktist blivit mkt brunt! :D ♥
bara t att vara ute en massa i solen && bara slita som fan så att
den svarta färgen går ur helt! Blir snart avfärgning asså! får panik
över mitt hår för jag vill färga det nu !!! NU NU NU NU ! ;'o ♥ vet
exakt hur det skall vara nu..
Men iaf.. ida har man bara varit på sommarskola & nt så mkt mer.
Vet ej vad som händer ikvl ihlr.. får se :p borde kanske vara hemma
& ta de lite lungt :) ♥
Sen ida har jag iaf tid t blogg isf :D ♥ gött va? ;)

PUUSSSEEEN ! ♥


Kommentarer
Postat av: isabel

hehe okej, tack för din åsikt! :)

snyggt linne! :D<3

2010-06-29 @ 20:30:41
URL: http://onlyisabel.blogg.se/
Postat av: Patrik... typ!

en snygging ;)

2010-06-29 @ 20:40:09
URL: http://patriktyp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0