* R'licious dagen's fråga!


- Vad skall jag göra efter jag firat med familj + vänner? { festa, "film.kvl" elr vad? } vad gör ni efter maten osv. ?
festa måste jag iaf göra i vilket fall som helst känner ja ;'o för lixom vem som jag känner skall ej festa? ingen vad jag vet än så länge iaf :o men sedan är problemet med att det är fester ÖVERLLT! så vart skall man? folket vill ju att jag ska med överallt, men kan bara åka t ett ställe! men tror redan det är besrämt var :D ♥ aja.. r'licious fixar allt t slut! ;) ♥ så de är bara t att se vart man hamnar ;) hoppas att de kmr bli en fett nice helg + midsommar iaf ♥


Kommentarer
Postat av: kimzan

fest fest fest fest fest fest fest fest fest fest fest fest fest fest fest fest !!!

2010-06-24 @ 22:12:55
Postat av: J'licious & L'licious

hejsan sötis! följa varandras bloggar med bloglovin ? :)

2010-06-24 @ 22:15:23
URL: http://jllicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

18 och har en blogg som denna och skriver bara en massa babbel. Tragiskt...

2010-06-24 @ 22:20:15
Postat av: iidän

fest fest !

2010-06-24 @ 22:20:26
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: marcus

var inte som alla andra så ska du vara hemma och bara ta det lungt :)

2010-06-24 @ 22:24:25
Postat av: peter

så mycket olyckor som kommer att hända imorgon :( alltid samma sak varje år på midsommar :/ tråkigt värre men sådant är livet ... tyvär :O

2010-06-24 @ 22:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0