* R'licious dissar idag!


~♥~
Min dagen's diss är när kompisar sakta men säkert försvinner från en pga en kille. Lärde känna en väldrig bra person som betyder mkt i mitt liv . Men sedan vi träffa en kille tsm har vi typ glidit ifrån varandra? skall det vara såhär? att hon har ej tid med mej lika mkt mer pga den här killen? Skall hon ej alltid finnas där för mej? För hon är ändå min kompis fortfarande, elr? Enligt henne - JA. Men enligt mej? - vet ej mer, eftersom det ej känns så mer. Det är okej att hon är med sina kompisar & killar men bara för det skall väll de andra kompisarna ej glömmas bort? hur mkt hon än kanske gillar den här killen. För det är fel.. jag har gjort de missragen en massa gånger & jag har lärt mej utav de misstagen, hoppas också att du kmr att göra det en dag gumman . & förstå hur jag känner & tycker om de hela. För tycker man om en person så är det klart man vill spendera en massa tid med den personen. Men glöm ej bort dina andra kompisar som alltid kmr att finnas där för dej! För det är ej säkert att de blir ngt elr håller imellan er länge.. iaf ej tills du dör. Jag saknar iaf dej & dina sms gumman! Känns som det var veckor sedan vi sågs sist, men det var bara ngra dagar sedan. Men att ej snacka med dej mer så känns det som det är en längre tid än vad det är.. hoppas att du förstår mej rätt gumman! ♥ Du betyder fortfarande för mej!
~♥~
Flickor bryr sej mer om sitt utseende än sitt inre,för att killar har lättare att se än tänka! eller?


vart tog alla bilder ivägen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

hon förstår säkert dig om du talar med henne ska du se :)

2010-06-23 @ 18:30:06
Postat av: Anonym

123

2010-06-23 @ 18:34:29
Postat av: maja

man lär mg utav sina misstag, som du säger :p men tänk så är det inte misstag nu då`? ;)

2010-06-23 @ 18:47:11
URL: http://majjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0