* R'licious: efter sommaren



Efter sommaren skall jag färga mitt hår ist! För då har jag hoppats på
att mitt svart är borta + de blonda! Sedan skall jag hade som på denna
bilden typ :) ♥ Fint va? ;D vet att jag sagt hela tiden att jag ska färga
håret.. men problemet är att jag har svart hår & jag vågar ej att avfärga
mitt hår :/ så jag väntar de de svarta har sletits ut :) sen ska jag nog
fixa med löshår osv :) antagligen hos Fiddelies mamma .. men får se
hur de blir med löshår.. för mitt hår är ändå så pass långt && sedan har
de antagligen växt mer under hela sommaren (: ♥ Men med löshår &
den biten fixar jag senare :) men ska iaf ha blondt över & brunt under,
& de är bestämt! :D så emlie ? (aa' ♥ :$ färga nån gång prc. innan
jag börjar skoan igen ? :D haha ♥
aja de var allt för nu iaf :p

puuuussssh ! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

det är fint :)

2010-06-13 @ 15:24:01
Postat av: anja

du kommer att passa i det :)

2010-06-13 @ 15:24:16
URL: http://aanjaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad fint! :o

2010-06-13 @ 16:58:52
Postat av: Anonym

2010-06-13 @ 16:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0