* Skolavslutning :)



Imorron är de dax! :) ♥
För imorron är de skolavslutning! som vanligt som vi alltid gör på vår
skola så tittar vi på olika från skolan som uppträder! :) dom brukar
alltid vara så duktiga! ;) ♥ Så imorron är de min SISTA DAG I 2AN.
Ska bli skönt men ändå ej.. ska iaf bli jääävligt skönt med sommarlov!
Tycker faktist att jag förtjänar de NU :D mwhihi ♥ . Men såhär kmr jag
iaf se ut imorron :) vet ej om jag skall locka mitt hår, bror på om jag
pallar gå upp tidigare imorron (aa' . Har prc. fått en ny locktång av
min älskade mormor :D så måste ju anväda den :) ♥ Aja vi får väll se.
Ngt blir de iaf :) kanske kmr nya bilder imorron med ;p ♥
Puuss på de! ♥

Kommentarer
Postat av: petra

gud vad fin klänning, vart har du köpt den ?:)

2010-06-09 @ 19:35:25
URL: http://petra.ses
Postat av: gustav

söt klänning :)

2010-06-09 @ 19:43:23
Postat av: Anonym

fin klänning :)

2010-06-11 @ 17:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0