* That's hot and not!


 Imorron = avslutningen som betyder att de sen e SOMMARLOV! :D
 Mitt hår.. förlåt men: loooooove it'
 Denna helgen, kmr bli den bästa .. svär! :D
 Fiddeli.. en underbar person som ej e som alla andra! är glad att ja har
     lärt känna dej gumman! du betyder sjukt mkt ! du e ej som alla andra
     utan du är dej sj. & man kan lita på dej t 100% .
 Min naglar :D mwhihi .. ljusblåa && glittriga (aa' kan ej bli finare! :D
 Nagellim.. fattar ej vrf ja aldrig avänt de innan :o sjukt bra! tips t er alla.
 Min nya blogg! :D var säger ni? kan ej bli bättre ;)

 Regn, regn & regn.. nu ska de f*n vara sommar! nt en massa regn :(
 Skoldagen ida! Vi skulle ju ha brännbollstuniering mot ngra i skolan, såklart
     så blir de regn! så vi har vollyboll ist :( var ej med :/
 Idioter som ej kan köpa egna saker elr låta andras saker vara ifred! Hatrar
     verkligen idioter som snor andras saker :@ fucka era liv aså.. (tänker på dej 
     vevve)
 Pengar.. behöver mkt mkt mkt mkt mer pengar än vad ja har :o give me (aa'
 Nästan hela min familj ligger hemma & är sjuka :/ nu när de snart e lov :/
 Killar som är för mycket på en ! omg aså.. ge upp! vill vara singel ;)
 Mitt rum, ser ut som fan! nån som vill komma & städa ? (yy' haha.
 Ska gå sommarskola pga mina ig :(
 Får ej in antalet besökare på bloggen! :( mååååste fixas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0