* Tja alla söta!


Jävla skit de är med sommarskolan .. jag fattde det som att jag
skulle gå på engelska varje dag & sedan samhälle varje dag :o
Så åkte till nic. ida.. kommer dit & ingen är i den salen som vi
skulle vara i .. fick leta upp en som kunde hjälpa mej så fick jag
reda på en massa saker som jag ej fattat innan + hade ingen
sommarskola ida :( så åkte ditt fett mkt i onödan :o tog bussen
kl. 9 när jag kunde sovit! Men iaf , ida får jag se vad som händer
ska nog vara med adam ida ist.. för blev lite stul igår så hann ej
igår :) Men det är ju fint väder ute så får se om man kanska borde
ut & sola sej lite? :) ♥


Kommentarer
Postat av: robiin

hihi så söt bild =)

2010-06-22 @ 13:10:00
Postat av: <3 kim <3

håller med kommentaren innan du är söt!!! <3

2010-06-22 @ 13:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0