* Visste du att..


 Mina barn skall bli bortskämda! ej för mkt men ändå.
 Jag skall ha 3 barn :) 2 killar & en tjej! ♥
 Jag hatar folk som ljuger mer än allt annat!
 Jag har varit otogen .
 Hatar killar som
 Jag har dåligt tålamod.
 Jag har lätt för att lära känna nytt folk.
 Jag älskar att festa :p
 Innan trodde jag att jag ej fick festa men fick de :o
 Jag tycker de är kul att träffa killkompisar då & då .
 Jag tycker de flesta killar är söta nu för tiden ! :s sinnes!
 Jag hatar när killar ej gör som jag vill med vissa saker ! ;s
 Jag vågar ej lite på killar !
 Jag tycker alla killar är likadana i längden ! :)
 Jag har hoppskräck sen flera år tbx :/
 Jag är rädd för fåglar :$ .
 Jag hatar att sitta hemma en helg & ej göra ngt ! :s
 Jag kan bli lätt sur ibland !
 Jag blir lätt brun ;)
 Jag tycker de är fult med fake brun (solarie)
 Jag älskar min egna blogg! ♥
 Jag brukar få gratis fokus på bdb av mina underbara killkompisar! ♥
 Jag har bästa killsmaken ! ;) & smaker över huvud taget :D ♥
 Jag tycker fjortis-killar är söta :$


Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-06-17 @ 22:45:23
Postat av: patrik

hur kan du vara så söt?

2010-06-17 @ 22:45:37
Postat av: Anonym

sötnöt!

2010-06-17 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0