* Dagen's diss.


Någont som jag aldtid har förstått mej på är vrf man skall göra ett projektarbete sista året? Känns bara meningslöst! Ens lärare säger att det är skit jobbigt & mkt jobb som man måste lägga ner på det! Att folk har suttit hela nätterna & jobbat med det. Hur kul låter nu det på en skala 1-10? Har aldrig förstått mej på det, & kmr aldrig att göra det. Jag sitter fast med mitt projektarbete som f*n ! Har nog aldrig i hela mitt liv jobbat så LITE som jag gör med mitt projkearbete! För tycker det är så tråkigt! Visst det blev roligare nu när jag jobba med det sista, för då gick det lite framåt! Sedan går jag på en linje som jag är helt ointresserad utav, så det gör det inte lättare för mej. Eftersom mitt arbete måste koppla till min linje/pogram! Men men, får väll tänka possitivt.. om det funkar? Men fattar ej vrf man skall göradet skitet . Känns som det är ett stort problem, för att alla ska plåggas sista året :) För vet ingen som tycker det är skit kul att jobba med det! Finns säkert många som tycker det. Men enligt mej är det bara skit! Bara göra ett stort arbete för vad? Det värsta är ju att man har fler ämnen i skolan som man får prov i osv. Hur hade dem tänkt sej att man skulle palla med skolan, sista året! En sak jag ångrar iaf är att jag ej byta linje i 2an elr nu i 3an för det hade blivit så mkt bättre & roligare.. tyvär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0