* Dagen's diss.


Jag hade en kompis.. elr ja, har ju fortfarande henne, det är inte det.
Hon är hur bra som helst. Men betyder jag verkligen lika mkt för
henne? hur mkt bryr hon sej om vår vänskap egentligen? Ibland
känns det som mkt.. men de senaste veckorna har det varit som hon
ej brytt sej alls. & nu när jag tänker efter så är det ALLTID jag som
har frågat om hon vill hitta på ngt eller planerat vad vi skall göra osv.
Det har ALDRIG varit hon som gjort det. Det är alltid jag som smsar
osv.
Det är ej så R I K T I G A vänner är. Båda skall vara delaktika &
bry sej lika mkt.
Är alltid så trött på en del folk, för att dem ej kan bara säga vad de
tycker & tänker. Men det har ej med saken att göra ju.

Vet inte riktigt hur jag skall göra, för ska sluta höra av mej helt, för
att se hur mkt HON VERKLIGEN bryr sej om vår vänskap! Hör hon ej
av sej eller något om att hitta på ngt, vet jag ju hur det ligger  till.
Du vet säkert vem du är..
Du är en bra kompis annars, men tycker det är fel att jag bara skall
höra av mej osv. & det är fel, det är nt bara som jag tycker.

Hoppas allt blir som jag vill mellan oss.. vill ej förlora dej som vän om
du verkligen bryr dej & börjar höra av dej & planera ngt att hitta på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0