* HAHAHA DÖR!

Fråga en tjej: Varför jag & hennes kille skulle vara ovänner.
Efter någon min så ringer killen mej & psykar! Först säger han att vi ej är ovänner. Sen helt plötsligt så stör jag mej på att dem är tsm, har aldrig brytt mej om deras förhållande en. haha! Har ett liv själv, så skiter totalt i alla andra. Det är det som är bra med mej för jag bryr mej bara om mej själv & dem närmsta pga jag är ett stort j*vla ego! Men ALLT blev mitt fel! Mitt fel att han försökt vara otrogen med mej mot henne! Han skriver snygging & allt till méj. Det är MITT fel, pga jag frågade hans tjej en sak! :) Tycker det var så patetiskt så ville att alla skulle veta vilka idioter det finns i denna världen. Jag & han har alltid varit vänner tills nu. När han dampar över att jag frågade hans tjej en sak. Varför dampa över det lilla? Han skrek som han höll på att dö i telefonen medans man själv tog det lugnt & lyssna ej på hälften utav vad han sa. Orkar ej lyssna på någon skrikande 20åring som beter sej som en 14åring. Sedan det med otrogen, såklart är jag ej så dum i huvudet som säger ja, visst.. okej vi har sex då. Är man i ett  förhållande så är man! Då ska man fan hålla sej till det! Ska jag vara ärligt HAN FÖRTJÄNAR EJ HENNE. Han bara myttar & ljuger för henne. Vad fan är det för stil DU är 20år & gör saker man höll på med när man var 15-16 ! Ffs väx upp ! Det är ej mitt problem att hon är svartsjuk elr ngt. Jag får prata med vem jag vill utan att du ska lägga dej i ! Det sista som du kan glömma är att du tror du bestämmer över mej, funkar ALDRIG.. så glöm det!

(Min farmor sa när jag var liten att man ej skulle vara tsm med röd/orange håriga killar pga dom är dumma! hahahaha. Stämmer fan på dem få som är det. sry)

Nu lägger jag ej mer tid på detta, hon förlåter väll han. Brukar vara så :) Tjejerna förlåter alltid sina killa fast dom är otrogna elr vad det nu är ! SÅ HIMMLA PATETISKT! att man ens vill bli behandlad så dåligt. Att man ens vill leva med en kille som är totalt kall & patetisk. & deffinitivt tror att han kan göra vad han vill.. pff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0