* Wanna know?..


Jag & förhållande funkar tydligen ej. För dem killar som vill ha mej, vill nt jag ha! & dem killar som ej är seriösa, blir det ju aldrig ngt med. Sedan dem killar som jag vill ha, dem vill ej ha mej! Kan det blir bättre elr? .. haha. Ger fan upp kärlekslivet. Tycker bara det är onödigt. För vet hur det blir när man blir tillsammans med någon, oftast glömmer man sina vänner & allt omkring. Visst, det kanske är skit mysigt att vara kär. Men vad skall man göra, när man aldig hittar någon som är perfekt? jag är en person som kan säga en massa saker, fastän jag ej menar det. Vet ej hur många killar jag har sagt att jag gillar dem, men ändå gör jag ej det.. jo kanske som vänner isf. Men det är nog bara för att jag aldrig får som jag vill med förhållande osv. Men visst, klart det är skönt att vara singel! Man kan göra vad man vill utan att någon skall bli sur på en, elr att man gör en massa fel hela tiden. Finns det ingen där ute som bara kan acceptera en för den man är & nt bråka osv? För bråk är jag så j*vla tött på nu! Vet nt hur många jag har bråkat med bara denna veckan! Får f*n sluta.. ska bara ingnorera allt & alla, utom dem närmsta. Slut lära känna så mkt nytt folk, för det finns många idioter här i världen så det är sjukt. Fattar ej vrf det finns så mkt folk som ljuger, bedrar, uttnyjtar, snackar skit osv. vrf? Istället för alla är ärliga, snäll mot varandra. Man behöver ej älska alla, men vrf bråka? vrf trycka ner andra? ist för att bara acceptera alla som dem är. För alla kan ej ha samma personligheter. Right? Men nu kom jag nog mer in på vänner osv. Men kärlek & jag är ett stor NEJ! KANSKE en dag hittar jag någon. Men nästan ingen är seriös idag, så tror ej det. Vill ju ej ha världen f** kille ihlr.. borde kanske ej ha så mkt krav på killar, elr? aja.. jag är ung & dum . Lever livet medans jag kan det!


.. saknar att ge & få kärlek .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0