* Då & nu ..



Något som är riktigt ful, enligt mej & en hel del andra med är:
SLITET HÅR !

Förr hade jag helt seriöst slitet hår pga jag aldrig ville klippa det en mm elr ngt.! Men sedan när jag började att klippa & sköta mitt hår så har det blivit så mkt bättre & finare. Glad att jag började med alla mina inpackningar & allt som jag har i mitt hår. För nu ser mitt hår mkt finare & bättre ut! Hatar verkligen folk som har slitet hår & ej klipper det! Tycker det är så fult så det ej är sant. Håret kmr ej sitta kvar länge till om ni ej klipper det. Men det är iaf nt mitt porblem.. men ngt jag tycker är fult är slitet hår!

En bild på hur mitt hår såg ut innan & nu . Fett mkt skilnad ! mkt finare nu + har hört från folk att dem tycker jag har skit fint hår osv.. men det är ju ej så konstigt. Jag klipper det & sköter det som jag skall. Älskar också mitt egna hår! :)

Kommentarer
Postat av: jglansberg.blogg.se

gud vad fint det blivit. Roligt för dig :) fin blogg. se min med :D (AAA)

2010-10-24 @ 16:33:02
URL: http://jglansberg.blogg.se/
Postat av: Angelica

du har sjukt fint hår !!!!!!!!!

2010-10-24 @ 16:33:33
URL: http://ankanpelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0