* Dagen's diss.


Någon som jag verkligen ej gillar är personer som är långsinta. Som aldrig glömmer gammalt skit. Själv förstår jag ej hur man orkar att bry sej eller hänga upp sej på en sak under en lång tid. Visst om det kanske är ngt jätte alvarligt.. men små saker & små skit. verkligen patetiskt att folk kan vara det. Har dom brist på fritid elr vad är det egentligen? vrf är man långsint? .. vrf nt bara glömma och gå vidare? som de flesta människor gör. Det gör även lättare för er själva. Jag förstår ju om man ej förlåter eller glömmer ifall att tex om min mamma mördar min pappa så förlåter självklart inte det, men det är en helt annan sak. Men små saker.. elr saker som är lite större.. hur orkar man egentligen? Tycker det är jobbigt att ha såndana personer i min omgivning bara :o vet att ni flesta vet och fattar hur och vad jag menar med det. !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0