* Detta visste du ej!


 Förr tyckte jag att festa var tråkigt! Nu 'älskar' jag det
 Jag börja festa när mitt x 'tvinga' mej till det!
 Förr sket jag i mina vänner pga jag skaffa kille! Händer aldrig igen!
 Jag festar nästan aldrig när jag har kille.
 Jag har lätt för att lära känna nya personer.
 Jag vill/ska färga mitt hår direkt när det går!
 Jag kan ej färga mitt hår, pga färgen sätter sej i håret, använde avfärgning i sommras!
 Jag är känlig när det gäller: sprutor, spyor & saker som gör ont.
 Jag skulle kunna söka till Kungarna av Tylösand! Fast ej lekt hora där då ofc ;o
 Jag vill jobba nu !
 Jag kan ej dricka cider mer. Mår fett dåligt utav det direkt!
 Jag har ingen idol.
 Jag tycker det är tråkigt att titta på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0