* En killes drömtjej

  • Jag sväljer allt och jag älskar smaken!
  • Är du säker på att du har tillräckligt med sprit?
  • Jag är uttråkad - kan vi inte raka min fitta?
  • Borde inte du vara nere på puben med dina kompisar?
  • Wow, vilken brakskit! Kan du lägga en till?
  • Jag har bestämt mig för att alltid gå naken hemma.
  • Du är sååå sexig när du är bakfull…
  • Jag vill hellre dricka öl och titta på fotboll med dig, än att gå och shoppa!
  • Snälla, kan vi inte prenumerera på aktuell rapport?
  • Skulle du vilja se mig slicka en annan tjej?
  • Kom, vi sticker ner på stan och ser om vi kan kolla in lite snygga tjejer!
  • Idag måste jag måla om huset och städa i trädgården
  • Jag älskar att du spelar golf på söndagar. Tänk om du hade tid att spela lite på lördagarna också!
  • Älskling, vår grannes dotter solar topless igen- kom och titta!
  • Jag VET att jag är jättetrång i stjärten men snälla, du kan väl prova igen?
  • Nej, ta det lugnt! Jag åker ner och byter olja i bilen!
  • Din mamma är MYCKET bättre än min!
  • Äh, glöm min födelsedag, köp en ny golfklubba till dig själv istället!
  • Klart att jag förstår att din jaktvecka går före vår bröllopsdag, vi kan ju fira en annan dag. Åk nu och ha det riktigt kul med grabbarna!
  • Vad tycker du - ska vi inte hyra en p-rulle, köpa hem lite öl och bjuda in min kompis Linda till en skön trekant efter filmen?
  • Nej, inte åka till Ica igen! Jag vill kolla in den där nya strippklubben i stan!
  • Hörrudu, nu tjänar jag faktiskt tillräckligt för att försörja oss båda. Borde inte du jobba lite mindre och försöka få ner ditt golfhandikapp istället?
  • Älskling, jag dör om jag inte får suga av din sköna kuk snart!
  • Jag ska börja på yoga så att jag kan få upp anklarna bakom huvudet bara för din skull!
  • Älskling, jag har mens, kan du inte knulla min stjärt när jag har sugit av dig?
  • Vill du att jag lagar lite god mat åt dig och pojkarna innan jag åker hem till mamma?
  • Ska jag titta in på Systembolaget när jag har hyrt porrfilmen åt dig?
  • Jag har en jättesnygg jobbarkompis som just blivit singel. Gör det något om hon bor hos oss över helgen - hon behöver piggas upp lite!
  • Gör det något om jag går utan trosor under kjolen på festen ikväll?
  • Nej, nej, spruta inte i mig - kom över mitt ansikte istället, snälla!!!
  • Gud! Du har den största kuk jag någonsin sett!
  • Borde du inte ha en tuff jeep som extrabil, älskling?
  • Kan du inte ta mig bakifrån innan vi ser den där actionfilmen på TV?
  • Här är kvällstidningarna. Lägg dig nu och vila en stund medan jag går ut och skottar bort snön!

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0