* Haters makes me famous


Råkade tyvär, att ta bort en kommentar som skulle sparas & visas på bloggen. Men såklart hade jag så brottom att jag markerar den som att radera! Aja. Först vill jag bara säga att jag blir faktist glad att alla ej gillar min blogg & ändå fortsätter att läsa & kolla på den. Haters makes me famous, you know? Så det är ju bara bra för mej. För just nu går det hur bra som helst för mej i bloggen. Fått så sjukt mkt fler läsare. Men har typ få läsare som verkligen nt gillar min blogg elr mina åsikter. Jag ttycker hur jag själv vill & skiter totalt i alla andra om vad ni tycker (finns undantag. Som tex. när jag VILL veta vad ni tycker.) Okej, såhär det.. visst jag är nog en av Sveriges störta ego ibland. För jag är ego! Whats me. Acceptera det elr dra. För ingen kan ändr på mej. Jag är mej själv & ingen annan. Tycker vad jag vill utan att bry mej om vad andra tycker. Med till kommentaren från en media elev ang festa.. så är det ej 13 åriga som är på Bahnhof! Bull shit. För där är 18+ . Ibland är där 16. Men aldrig UNDER. Ekobo? hur gammal tror du att vi är ? varit där en gång i mitt liv & det var år 2007. Så snacka nt en massa skit om att jag ej har erfarenhet. Har 1år mer erfarenhet än vad du har. Som sagt, vrf säga vi går på Ekebo då? Du kom kanske ej på ngt bättre? . / Rebecka & dem andra.

Det bra i det hela nu är att jag har mognat som fan. Jag vet hur jag skall handskas med de olika sittuationerna som jag hmnar i. & alla, lägg bara ner allt skit snack. Det är bara så onödigt & ger en sjävl problem i längden. Liksom.. en dum/ful/dålig (idiotisk) kommentar. Jag vet vrf ni gör det. Eftersom jag har stor erfarenhet utav det. Sen är det drf som jag ej sparar de flesta. Brukar knappt spara alla de bra kommentarerna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fan vet du om 'erfarenhet'? Du har inte en blekaste jävla aning om när jag börja festa så öppna inte flabben och uttryck saker du inte vet ett skit om. Sen är du 3-4 år efter med fjortisstilen. Du skämmer du dig själv på skolan och näst intill överallt. Dags att lägga ner nu va

2010-10-25 @ 18:42:15
Postat av: Anonym

IP: 83.249.178.202



Postat av:

Vad fan vet du om 'erfarenhet'? Du har inte en blekaste jävla aning om när jag börja festa så öppna inte flabben och uttryck saker du inte vet ett skit om. Sen är du 3-4 år efter med fjortisstilen. Du skämmer du dig själv på skolan och näst intill överallt. Dags att lägga ner nu va



IP: 83.249.178.202

2010-10-25 @ 18:51:52
Postat av: Anonym

IP: 83.249.178.202

2010-10-25 @ 18:51:55
Postat av: Emma

väx upp anonyma jävel. Rebecka är inte fjortis någonstans! du vet ju inte vad fjortis är. Eftersom att du inte vet det så kan jag förklara det för dig. Fjortis är ett beteende. och du vet knappast hur rebecka är i skolan för du känner inte henne! Så sluta klaga på henne för att du inte har något bättre för dig på din tråkiga och meningslösa fritid!

2010-10-25 @ 18:53:48
Postat av: Jag är jag :)

BRÅK PÅ INTERNET = FJORTIS VARNING. fjortisar allihop i sådana fall ;) ni alla kan växa upp. Speciellt den anonyma som började dra igång skitet ;D folk skrattar bara åt er :)

2010-10-25 @ 18:56:02
Postat av: Johannes,

Ni är ju alla omogna för att ha tillgång till en data. Ni kan ikke uppföra er som vanligt folk, utan söker bråk. :O

2010-10-25 @ 19:13:45
Postat av: REBECKA !!<3

SLUTA KOMMENTERA DETTA NU FFS ;o !!! vi vet vad som är sant & ej sant!

2010-10-25 @ 19:14:22
URL: http://rebeckalicious.blogg.se/
Postat av: Amanda andersson.

diggar dig bruden!! ;)

2010-10-25 @ 19:19:28
Postat av: HANNA. DU VET NOG VEM!

du är avundsjuk på henne ;) det märker man direkt dumme fan :D

2010-10-25 @ 19:26:28
Postat av: Marina

Ta bort kommentaren där du skrivit ut min ip adress. Jag kan anmäla dig för publicering av ip.Do yourself a favor

2010-10-26 @ 12:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0