* Hot and not!


Tjejkompisar, som ej pallar festa med en beronde på var!
Folk som ej kan bestämma förens sista min. HATAR SÅNNA!
Platinablondt hår, tycker det är lite fel & ute.
Min förkylning.
Torsdag, & har ej hittat någon fest änu. sjukt segt!
Mitt projektarbete i skolan, går så j*vla dåligt.
Fb.. f*ckar sej nu med.. "kuuuuuul!!"
Min header. skall göra en ny.
Killar! :)

Höstlovet.!
Rött hår, fast till en viss gräns. Men det är fint på de flesta.
Victor Frankenstain (stavning).. bra film. Ej den äldsta.
Min uppdatering på bloggen.
Mindre än 1 månad tills jag blir 18 !!!! :D
Mindre än 1 månad tills min & Rebecca's fest!
Vinterjackan.. dax att börja användas nu!
Inpackningar.. finns inget bättre till håret, lovar!
"Kompisar" som tror dem kan komma & gå. FORGET IT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0